Ingyenes szállítás

Reklamáció és az áru visszaküldése

Tisztelt vásárlóink! Köszönjük, hogy éppen tőlünk választottak dizájner tömörfa bútort. Nekünk az önök elégedettsége a legfontosabb, ezért csak minőségi termékek és szolgáltatásokat nyújtására törekszünk. Ha bármilyen aggálya van, ha az áru nem felel meg az elképzeléseinek vagy sérülten érkezett, ne habozzon kapcsolatba lépni velünk levélben az info@daponti.hu e-mail címen vagy telefonon a +421 48 290 1950-es telefonszámon (Szlovákia). Beszélhet velünk szlovák, cseh, lengyel, angol és német nyelven.

Az áru reklamációja

Ha bármilyen gondot vett észre az árunkon, mint például gyártási hiba, szállítás közbeni sérülések vagy más hiányosságot, kérjük, mielőbb vegye fel velünk a kapcsolatot.

A célunk gyorsan és hatékonyan oldani a reklamációkat, ezért kérjük, hogy reklamáció esetén töltse ki az alábbi reklamációs űrlapot és küldje el nekünk az info@daponti.sk e-mail címre. Ha az e-mailhez a sérült áruról készült fényképeket csatol, az jelentősen felgyorsítja a teljes reklamációs folyamatot.

Az információk kézbesítését követően a reklamációs osztályunk felveszi Önnel a kapcsolatot és a reklamáció kezelésével kapcsolatos minden utasítás elküld Önnek.

Az áru visszaküldése

Ha bármilyen oknál fogva nem elégedett a megvásárolt termékkel és vissza szeretné küldeni, ez az átvételtől számított 14 napon belül megteheti.

Ha vissza szeretné küldeni az árut, töltse ki az alábbi szerződéstől való elállásról szóló űrlapot  és a számlával, valamint a megvásárolt termékkel együtt küldje el a raktáruk címére:  Bystricka cesta 2159., 034 01 Ružomberok, Slovensko (Za supermarketom Kinekus).

Javasoljuk, hogy a visszaküldésre szánt tőlünk vásárolt árut biztosítsa be annak az árára. A küldemény elvesztéséért vagy sérüléséért a vevő a felelős.

Az áru visszaküldésével kapcsolatos költségek kizárólag a vevőt terhelik. Az eladó a kifizetett összeget legkésőbb az áru átvételét követő 14 napon belül küldi vissza a vevőnek.

Ha az árut az eladónak utánvételre küldik vissza, akkor az a küldemény nem lesz átvéve.

A visszaküldött árunk a következőknek meg kell felelnie:

  • Az árunak az eredeti állapotban és sérülésmentesnek kell lennie, nem lehet összerakva és az eredeti csomagolásban kell lennie.
  • Az árun semmiféle használati jel nem mutatkozhat.
  • Gondoskodjon arról, hogy a visszaküldéskor minden tartozékot, részt és dokumentumot a küldeménybe tegyen.

Az áru visszaküldésekor a küldeményt gondosan csomagolja be, hogy annak tartalma ne sérüljön meg.

Tekintettel arra, hogy az áru törékenyek és túlméretes, javasoljuk, hogy olyan szállító céggel küldjék, amely törékeny és túlméretes küldemények szállítására szakosodott.

Ha olyan áru érkezik hozzánk, ami nem felel meg a fenti pontoknak, vagy a szállítás során a nem megfelelő csomagolás miatt egyértelműen megsérült, ezt a küldeményt a címzett nem veszi át és automatikusan visszaküldi a feladónak.

A visszaküldött árut ellenőrizzük. A visszaküldés jóváhagyása után az Ön preferenciáitól függően folytatjuk reklamációs folyamatot – pénzvisszaküldés vagy csere egy másik termékre.​

Tisztában vagyunk vele, hogy váratlan helyzetek adódhatnak, és azért vagyunk itt, hogy segítsünk Önnek a reklamációval és az áru visszaküldésében. Célunk az Ön maximális elégedettsége, ezért bármilyen kérdésével  forduljon hozzánk bizalommal.